1,5 timmes körning upp till syrran idag!

God kväll bitches!

Just nu sitter jag i syrrans lägenhet. Har tvn på och sitter här vid msn och snackar oc självklart bloggar jag nu :)
Idag vaknade jag tidigt, redan klockan 07:30. Men va papis fel :@, haha :) Låg i sängen ett tag efter jag vaknat och självklart gick jag upp sen och käkade frukost med mami. Har plockat med en jäkla massa saker idag också. Kommer nog bli bra, om jag säger så! :)

Jag och morsan var ute och gick en runda idag också. Riiiiktigt härligt väder. Solen lyste och det bästa sällskapet var ju mami såklart. Älskar dej ♥

Kom hem och satte oss ute på altanen med en varsin varm kopp kakao, mums :P Jag gick in efter en stund och fixade med lite medan mami satt kvar ute.

Vid 15oo tiden körde jag upp till min älskde syster och hennes familj. Käkat tacos och mumsig kladdkaka. Har även kollat massa bra tv program ikväll :) Mysig eftermiddag/kväll med henne ♥ Spelade även lite spel med henne och hennes son :) Jag kom tvåa, haha :D

Nu ska jag ta och kolla vidare här på nätet så nu säger jag GOD NATT!
GOD NATT PÅ ER! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0