10 timmars jobbpass idag!

Idag har jag jobbat 10 timmar i sträck :) Började klockan 07oo-17oo! Blir väll 10 timmar? - JO :D Jag och kusin och en annan tjej hade hand om bokningen! Det var ganska slappt men från klockan 07:30 fram till klockan 12oo var det fulspäckat hela tiden!

Imorgon ska jag av till en tjej som har hand om lägenheten jag ska ha. Fixa lite papper osv. Ska nämligen flytta in där redan på Måndag :)
Kommer bli en tung vecka eftersom jag ska kanske jobba, fytta över alla mina saker till den andra lägenheten (den ligger inte vägg i vägg precis), hinna städa min nu varande lägenhet och fixa med lite annat!

Nu ska jag titta vidare på MTV!
Puuuuuuuuuuuuuusss ha de bäst!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0