Tyskland / Studentfest

I Lördags morse drog vi till Tyskland. Jag, baby och några till. Körde redan klockan 02oo så han inte sova så mycket. 2 timmar typ :/ Jag körde både ner och hem igen och fatta vad trött jag var efter det. Helt sjukt. Kroppen var inte som den skulle, haha :D

Men senare på kvällen bjöd vi hem lite folk och festade. Mycket trevligt :) Vaknade igår morse vid 12 och klockan 16oo skulle jag vara på plats nere i norjeboke. Mathilda tog studenten :) Var hos henne till runt 00:00 osh sedan hem till baby där han låg i sängen och halvsov. Älskar han ♥

Idag vaknade jag runt 12oo och trött. Har bara suttit typ och smsat hela tiden efter folk :) Baby slutar vid 16oo och vad som händer där efter vet jag inte! Kanske bada, ha mys, kolla film med tanke på att det är ruskigt regnigt väder ute. Tradigt som f-n.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0