Taco

Igår var jag med Matilda och solade eftersom det var fint väder. Sen drog vi oss in till stan dessutom och solade solarium, haha :P Måste bli lite brun nu :D Baby tyckte jag blivit en neger om magen, tihihih ;)

Tänkte ju städa för hela slanten igår men jag orkade verkligen inte det. Inte när jag såg det fina vädret utanför fönstret  :)

Lagade även tacos till mig och baby igår och satan vad det satt gott i magen. Hade inte käkat på hela dagen, haha :D Som jag aldrig brukar göra ändå, utan väntar till baby kommer hem. Inte så värst bra men nu gör jag så, haha! Vet dock inte varför men är inte hungrig längre. Är väll kanske orolig för något?

Tjohej på dej :D Trevlig sommar, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0