Sunshines!

Godmorgon sunshines!
Har ni sovit gott inatt? Det har absolut jag gjort :)
Solen skiner och det är varmt ute :D

Igår bestämmde jag och Malin att vi skulle in till stan. Hon ska nämligen inom högskolan och lämna lite papper eller vad det var! Sen drar vi vidare in mot city. Hon ska ha någont nu tills på Fredag (imorgon) hade hon tänkt och jag följer enbart med för att jag inte har något bättre för mig, haha :D Nej men så är det inte. Alltid roligt att umgås med Malin ♥ :D


Hittade dock ingen bättre bild på malin men den får duga :)

Senare idag ska jag och baby iväg och köpa pool. Kommer bli riktigt najs. Visst, har ju havet typ 500 m från oss men ändå :P Passar perfekt nu till imorgon då det är midsommar, men även till resten av sommaren :P

:) :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0