Sovit dunder dåligt inattes

La mig ganska sent igår eller ja inatt blir det ju för klockan var över 00:00. Har sovit dunder dåligt inatt alltså. Vaknat hela tiden. Baby ringde och väckte mig dock vid 03oo och skickade sms lite då och då, men det är inte pga det jag inte har kunnat sova. Vet faktiskt inte varför men kanske är det för ens kille är på rock och jag ligger helt ensam hemma i sängen och försöker sova!

Usch aldrig mer denna dåliga sömn. Ska iaf iväg snart med gullan och sedan ska jag väll hem och göra vid mig. Ska även ringa och boka tid för fransk manikyr. Hoppas det kan liva upp dagen :)

Nu måste jag göra mig i ordning lite.
Vi ses, ha de bra :)

Pussss, saknar min kille ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0