Sovedag till max!

God morgon folks.

Klockan är nu runt 12oo och jag har typ precis vaknat. Sjutsade baby till jobbet i morse, som vanligt, och gick och la mig sedan i sängen ändå fast att jag inte direkt var trött men jo, jag somnade och sov tills nu. Riktigt skönt och riktigt sleten idag. Kanske kommer bli sjuk snart för känner mig inte 100.

Tycker det var länge sedan jag sov så länge som nu idag. Alla andra dagar när jag sjutsat baby till jobbet, eller det har varit något annat har jag inte kunnat sova, men idag kunde jag hahaha :)

Dagen planer ser ut såhär:
1.
Äta frukost.
2. Starta tvn och se ifall det finns något intressant program att kolla på.
3. Ställa mig i en dusch eller ta ett bad.
4. Hämta baby när han slutar jobbet.
5. Äta varmrökt lax, potatis och romsås, mums :)
6. Ta bort starket.
7. Slappa framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0