Seg deg

Har suttit och kollat tv hela kvällen. Kollar just nu på x-effect på MTV! Inte så värst bra men finns inget annat ikväll som lockar på tvn.

Har haft funderingar på att lägga mig i ett bad och funderar ännu, haha :D Frös så otroligt mycket innan men nu är jag varm. Kanske inte så konstigt då jag suttit framför tvn med täcket om mig!

Behöver varken sjutsa någon eller bli väckt på morgonen av att älskling ska upp till jobbet så kan sova lite extra länge, fast å andra sidan ska jag upp vid 09oo senast nu när jag tänker efter. Ska av med gullan på en grej klockan 10oo. Tar väll någon timme, sen är jag hemma igen och har hela dagen framför mig! Problemet är bara att ingen är direkt hemma, alla är ju på rock så jag får väll roa mig själv med något. Typ sola ifall det blir fint väder eller bara sitta inne och dega om det regnar och sådär.

Jag saknar dig baby. Du betyder allt för mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0