RESAN BOKAD :D

Wiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee I´m so happy :D

Jajemensan, då var resan bokad till Kroatien :D Vi har kollat nu ett tag på resor och inte riktigt vetat vart vi skulle resa och hur länge och när osv osv, haha :D Vi har såklart velat ett tag på om vi skulle ta Kroatien eller något annat land men nu äntligen bestämde vi oss, tihihih

Men bestämde oss för Kroatien. Sägs att det är underbart fint där nere. Säkert fint på många andra ställen också (och det kan jag intyga) men kroatien har jag aldrig varit i och ville dit, så det blir det :)

Blir i slutet av Aug som vi reser dit och jag längtar så fruktansvärt mycket. Blir absolut den bästa semestern jag kommer vara på, iaf detta året ;) Älskar dej ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0