Ohh my.....

God morgon bloggen!

Vaken tidigt idag igen, haha :D Börjar bli en vana för mig nu och ifall sommaren håller i sig med sol och värme kommer jag vara uppe tidigt varje dag :) Har tänkt att kanske ta en runda med vovven nu innan det blit för varmt för henne eller så tar jag det senare ikväll! Inte bestämmt mig redigt. Dock är det redan sol och hyffsat varmt ute så blir nog en runda med henne ikväll istället.

Usch jag börjar verkligen få runtin på min vardag nu, haha :D Upp tidigt, käka frukost, släppa ut voffs, kolla det viktigaste här på nätet, blogga, ha nyhetsmorgon på tvn och sedan bara gå här och slöa tills klockan blir så pass mycket att man kan lägga sig i bikini ute på gräsmattan :)

Nu blir det frukost!


Bilden är tagen från goggle.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0