Morning!

GOD MORGON!

Idag är jag uppe med tuppen, haha :D As najs väder ute och hoppas det håller i sig så man kan ligga och sola. Det hade varit det bästa :D

Dagen planer ser lite suddiga ut men ska iaf hinna med att sola (ifall det nu blir solväder), fixa håret och ringa några samtal eller ja, ett samtal iaf :)

Har redan hunnit med att kolla in det viktigaste på nätet och jag är nu rastlös. Funderar på att ta vovvs med mig ut och gå. Härligt väder för det idag. På tal om annat, måste jag fixa ett par batteri :)

Usch vad jag har tråkigt nu, haha! Tv cepar eller ja, det blir ju boxern men orkar inte fixa det. Jag som hade tänkt kolla på nyheterna (nyhetsmorgon) innan jag startar upp dagen med olika sysslor! Har redan diskat och plockat här hemma lite och klockan är inte mer än lite över 07:30. Drygt att vara arbetslös! Men det kommer väll något jobb så småningom, hoppas jag :S :)

Vad blir det till middag idag? Lax kanske?
Förresten, baby tog hem lax och romsås igår från jobbet och det var underbart att äta. Älskar lax och framför allt nu på sommaren. Vi hade nypotatis till också. Mums.


Bilden är tagen från goggle.se

Hahah bilden är så klockren ang mig och baby. Baby säger alltid, upp och hoppa nu Maya och jag drar nästan alltid en kommentar som, -Sluta, jag vill inte gå upp. Bara lite till, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0