Idag!

Vaknade vid 09oo och var ganska så trött men pallade mig upp vilket fall. Ska hämta baby vid 12:30. Sedan jag vaknade har jag käkat frukost, varit och handlat och betalt ut lite pengar. Lagom kul att slösa pengar när man knappt har några :/

Dagen kommer bestå av att hämta baby, umgås med baby hela dagen. Ifall vädret håller i sig blir det en runda till rock. Men om det regnar, vet i f-n om jag ska dit. Orka vara ute i regnet då när man kan vara hemma och kolla på film eller något annat att sysselsätta sig med :)

Är lagom irreterad idag också. Vet varför men orka inte ta det. Hoppas det blir bägttre när baby kommer hem och det blir det säkert eftersom jag har längtat och längtar efter honom. Älskar han så otroligt mycket ♥

För övrigt har jag umgåts med Matilda hela veckan och det har varit najs. Vi har gjort en rad olika saker dessa dagarna. Nu blir det till att ha det mys med baby i helgen!

Pusss vi hörs folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0