I Lördags

Sitter nu och kollar på nyheterna.

I Lördags var vi ett gäng här hemma och grillade och festade. Vi skulle sedan vidare till rock och så blev det. Det var jäkla tur att vädret höll sig för annars hade vi blivit som dränkta råttor, haha :D Men det var mysigt i Lördags iaf. Skulle kolla på ett band på kvällen där vid ca 23:30 men bandet var 50 min försenade av någon anledning så vi drog hem ist :/ Tråkigt det där när man betalar biljett för att just se dom senda blir det inget, Buuuuu på det, haha :) (fast dock fick jag min biljett gratis)

Var inte hemma allt för sent i Lördags eller ja, det blir ju på Söndagen eftersom klockan var övewr 00:00 och det var riktigt skönt. Såklart var jag bakis igår :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0