Hur bra som helst!

God morgon!
Har ni sovit gott? Själv har jag inte det så jag har vaknat upp hela tiden att vovven låg uppe vid mitt huvud och att jag var törstig, haha :D

Solen skiner och jag är otroligt glad...över allt just nu :) Ska fixa mitt hår det närmsta dagarna, det är middsommar på Fredag och helgen kommer bli hur bra som helst!

Varit vaken sedan 06:30 då baby väckte mig. Sjutsade honom till jobbet och sedan diskade jag när jag kom hem, haha :D Hade nämligen lite folk här hemma igår!

Var även och handlade igår. På MAXI i Bromölla. Handlade inför Midsommar såklart, haha :) STORhandlade med andra ord.

Såg förresten på nyheterna att det ska bli riktigt fint nu de närmsta dagarna och till och med på Fredag :D Hur najs är inte det da? Sol och varmt på midsommar. Första gången isåfall :P

Tjohej på dej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0