Frukost?

Godmorgon solstrålar!

Hahahahah vilket skit väder det är idag alltså. Igår på morgonen regnade det men sedan blev det hur fint som helst. Tycker det kan vara fint nu då det är Sweden Rock! Brukar nästan alltid vara fint då vid denna tiden!

På tal om rock, så köpte jag nyss biljetter eller ja, en 3 dagars :) Fast kommer nog bara spendera 1 dag där eller något. Beror på hur vädret ser ut :P

Baby ska väll dra till rock idag, antar jag och lilla jag får sitta helt ensam hemma, haha :P Nej da, men klart han ska få vara på rock, alla är ju där....typ :P

Nu ska jag faktikst ta och äta lite frukost. Har en jäkla massa hemma så får se vad som erbjuds :P

Pussss på er. Hoppas ni får en trevlig dag på rock för er som ska dit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0