Förvånadsvärt BRA!

GYM!

På tal om att träna och göra något vettigt. Har funderat ett tag på att jag vill träna. Antingen ut och gå, cykla en runda eller träna på gym eller helt enkelt INTE träna. Jag och Malin snackade igår om att hon också ville träna men dock inte själv. Hon och Sara har varit några gånger i Falkvik och tränat där på gymmet. Men har inte blivit så mycket av det.

Vet att det inte kostar så mycket per/år och funderar starkt på att skaffa mig ett gymkort. Baby tränar fotboll vissa dagar i veckan och jag gör inte ett skit. Så då tänkte jag att då kan ju jag också iväg och träna när han är och tränar. Men om inte han tränar, ska jag iväg iaf :P Kommer ju inte skaffa gymkort bara för att baby tränar visa dagar utan träna för min egen skull. Kan alltid vara kul att komma iväg lite mitt i veckan.

Malin, here we come :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0