Blir det fint väder idag med sol och allt?

God morgon folks! Har ni sovit gott i nattes?

Igår var vi hela dagen eller nej, men några timmar hemma hos mina föräldrar. Grillade och lite sådär, mums :) Var hemma igen vid 19oo tiden och la oss i soffan och kollade film. Kollade på prinsessan och grodan haha. Rolig den filmen och så fint gjord :) Sen var det skräck film lite senare på kvällen.

Just nu sitter jag och bloggar som ni märker. Sjutsade baby till jobbet och kunde inte sova sen efter det såklart, som aldrig jag kan. Men är uppe nu igen och ska av med gullan lite senare också. Sen vet jag inte redigt vad som händer. Sitter och funderar på om det kommer bli fint väder idag, solväder med andra ord. Har varit grymt dåligt väder nu hela förra veckan typ, Särskilt i helgen :/

Om det blir solväder idag blir det såklart att sola annars typ sitta inne och kolla tv. Fast just det ja, ska klippa gräset idag också. Behövs verkligen :)

Jo kollar ut nu och ser solen. wiiieee. Hoppas hoppas hoppas det blir fint väder idag :) Får hålla tummarna, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0