1 Juni

God morgon!

Jajemensan det är 1 Juni idag! Härligt härligt or not, det regnar som satan utanför fönstret och jag börjar bli frustrerad av att sommaren inte kommer komma :/ Men de sa att det skulle bli kanonväder på Torsdag och Fredag :D Hoppas hoppas hoppas att det blir fint väder så man kan sola lite :P

Idag ska jag iväg och kolla på bil. Klockan 11 för att vara exakt. Det ska bli kul! Har mina egna funderingar och ska kolla noga så allting funkar :) Hoppas det. Isåfall blir det bilköp denna veckan, wiiieeee :P Måste ju ha bil när man bor ute på landet, tihihih ;)

Var uppe med tuppen idag förresten eller ja i morse klockan 06:30. Sjutsade baby till jobbet eftersom det regnade. Stackare, ska inte behöva cykla. Men hade varit roligt att säga nej och se han cykla iväg små irreterad, tihihi :P Nej nu ska vi inte vara sådan, tihih :)

Usch vad klockan är tidigt och jag sitter här och bloggar och har kollat det viktigaste på nätet. Funderar på att gå och duscha eller ta ett bad. Det hade varit så skönt. För dom som inte vet så ligger vi och sover i bajs, kvalster bajs. Därför man kan vara täpt i näsan på morgonen eller på kvällen när man ska sova men även att det kliar på kroppen ibland när man lägger sig och man har precis duschat. Jepp, det är bajs och j-vligt äckligt!

Ha en bra och regnig 1 Juni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0