SOOOOOOOOOOOOOOOOL

Internet har inte funkat nu på några dagar men funkar nu igen! Har inte orkat lägga upp bilderna sen vi var i Göteborg och orkar inte göra det heller eller skriva om det!

För övrigt har jag varit (tidigt i morse, redan kl 07oo) och lukat hos min farfar i rabbatterna och hade mig! Käkade frukost hos mor också innan jag drog hem.

Har varit med Malin annars idag och solat här hemmma. Var helt underbart :) Brännan ska förbättras och det gjorde den difinitivt ;) Malin, Jag älskar dej vännen min ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja vi måste ju förbättra brännan nu på vår långa semester i sommar ;P haha Men ja riktigt trevligt var det, och jag älskar dig också vännen <3

2010-07-27 @ 15:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0