Mot göteborg kl 14oo prick!

Godmorgon alla!
Har ni sovit gott inatt?

Inatt har jag sovit förvånadsvärt bra! Inte vaknat lika mycket som jag brukar göra om nätterna. Det är något som gnager mig som gör att jag sover såligt :/

Baby sover ännu men jag gick upp vid lite över 09oo då jag inte kunde sova mer. Behövde gå på toa och magen kurrade som bara den efter frukost :D

Har sittit vid datan dock sedan jag vaknade så har inte käkat någon frukost. Redan suttit här snart 1 timme. Sjukt vad tiden går fort.

Idag vida ca 14oo drar vi till götet. Ska bli skönt. Måste packa lite först bara. Kommer hem imorgon igen men vet absolut inte när. På Lördag ska vi på babys kusin som ska ha fest så vi missar Östersjöfestivalen helt, buhhhh. fast å andra sidan är det inte så roligt, tihihih :)

Ha det bra kära vänner så hörs vi och ses!
Pussss


Kommentarer
Postat av: Evelina

å, snart ska jag också till göteborg :)

2010-08-03 @ 15:02:01
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0