Massa massa spelande nu förtiden :D

Yes, nu är det dags att blogga igen :D Alltid lika roligt om man har något att skriva om då, tihihihi :P

Vaknade inte allt för tidigt idag. Klockan 11oo ca. Körde till farfars och vattnade och lika så hemma hos mor och far.

Baby och jag har också bytt wii mot xbox 360 med hans bror. Vi turas om att ha varje spel liksom :D Det är bra! Han sitter just nu och spelar något krigs spel och jag bloggar. Vi spelade Sega Rally innan :D Hahha fatta om jag losade rejält om man gämför med honom :P


Sega rally

Väntar på att han ska spela klart för att jag ska kunna spela Viva Piñata, tihihihi :) Riktigt roligt spel det där :D Fast jag saknar redan Super Mario Galaxy 2 :/


Viva Piñata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0