Buse vovvve :)

Hej hopp alla glada :D
Vad gör ni ikväll da?

Själv sitter jag hemma ensam då min älskling är och festar med sina polare. Skulle igentligen dra hit polare ikväll men de var upptagna med annat.

Ikväll har jag bara tittat på tv och åter tv och såklart spelat wii :) Baby har redan varvat spelet men inte jag, tihihi :) Kommer väll göra det snart :D

Vovven har varit super busig dessa dagarna nu. Hon har smitit! Tagit sig genom starketet och sedan smitit ut :S Drar genom huvudet och sedan tillbaka och sedan ja, då är hon ute. Jäkla buse vovve, tihihi :) Men jag älskar henne ändå ♥

Väntar på att baby ska komma hem. Han är mitt allt. Älskar honom ♥ Han är just nu och festar som sagt och kommer väll hem vid 01:30 eller något! Funderar starkt på all lägga mig och sova men det är en bra film på tv som jag inte vill missa :D Har för övrigt kollat på "Danny the dog" på tv.

Puuuuuuuuuuuuussss alla glada i sommarvärmen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0