Blixtrar och dunder, magiska under!

Yes, det blev blogginlägg idag :)
Baby sitter här brevid mig och spelar :D Sen är det min tur, hahah :P

Verkar som om det inte kommer bli så fint opch soligt väder idag. Men med tanke på hur mycket det åskade och regnade här nere i Blekinge igår och under natten så är det väll självklart att det inte är lika fint idag!

Synd det för vi hade planer att åka ut med båten och bada och ha det skoj. Men får se hur det blir med det för min del! Känner inte alls för det nu men det är ju varmt ute i luften och säkerligen varmt i vattnet också, så det blir nog bad iaf :D



Verkar ändå som om det kommer bli lite sol idag :) Tyckte jag såg solen skina genom de tjocka molnen :D
Vad ska ni själva hitta på idag?

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssssss, se ya :D Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Anna

på clas olsson ovanför domus i kstad :D

2010-07-12 @ 20:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0