Ute på byen!

Nu ska jag och Anna ta en sväng nerom byen! Anna har inte varit ite sedan hon kom hem igen, alltså sedan i Fredags morse! Fast dock har hon varit sjuk också så är väll mest därför men nu ville hon ut och såklart ville jag det också. Nu vid denna tiden är det bara Oslo City som har öppet. De har öppet till kl 22oo. Ganksa bra med tanke på att man inte alltid har tid att gå och kolla iffärer, köpa mat under dagarna utan man får göra det på kvällarna istället!

Jobbet gick bra idag. Jobbade mellan kl 10oo-16.:30. Kom hem och stack och handlade direkt så mella 18oo-18:30 var det mat för min del eller för oss alla. Det blev tacos, mums :) Åt inte så mycket till middag idag, ett knäckebröd och en frukt så var gaaaaanska hungrig när jag kom hem :P


Men vi höres kära folk, jag saknar er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0