Såå sint :@

Fy f-n vad jag är arg idag alltså. Det går inte att beskriva. Arg på morgonen när jag gick upp vid 07:30. Käkade och blev ännu argare för måste ändra om allting i skåpen eftersom jag fick en massa mat nu av pappa! Sen ut på stan, ner till skatteetaten och fixa papper, upp till Grata Personal och fixa grejer, sen vidare till Majorstuen där pappa väntade på hotelet. Där det blev money utdelning :P Vad var det jag sa! Pengar tänkte jag direkt på när han sa att han hade kuvert igår som väntade och ja, jag hade rätt! Min pappa är så snäll! Så glad i min pappa! Åkte ner med pappi till stan och sa hejdå och tack för allting, inom Gold´s gym och kolla priser sen in till banken och där blev jag f-n ännu argare. J-vla gubbe :@

Usch! Detta är inte bra för mig att vara så arg. Äntligen hemma iaf och håller på att värma lassagne i ungnen som mamma hade lagat i Sverige som pappa tog med sig hit! Mycket bra och mammas lassagne är alltid så god! Tack mamma för du lagade det :)

Imorgon är det Fredag och då jobbar jag från 08oo-15:30. Skönt att inte sluta allt för sent på Fredagarna eller rättare sagt över huvud taget!

Idag ska jag iaf ta och ändra om i köket så allting får plats och ja, ni fattar! Sen ska jag nog ta och.....jag vet inte vad jag ska göra sen faktiskt men det kommer jag nog på så småningom.


Tjaaooo, Se ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0