Rolig Fredag??

Ååå så rolig Fredag man har idag - NOT! Sitter här i sängen med Anna och bloggar. Har laddat ner eller håller på att ladda ner filmer så denna helgen kommer antagligen bli film helg! Kan det bli bättre? - JA!

Innan i morse ringde Anna på min mobil vid 06:15. Frågade om jag var vaken men det var jag inte. Men jag skulle ju möta henne nere i stan vid 06:45 då hennes buss var framme. Hon hade tagit nattbussen hit. När jag kom utanför porten vid 06:30 susade bussen precis förbi mig och jag fick gå hela vägen ner till stan. Tog 20-25 min med tanke på att det var halt, massa snö och dessutom har jag ont i min ena tå (sååå fruktansvärt ont) och skoskav. Tyckte synd om mig där ett tag!

Men jag gick ner och mötte henne. Vi var hemma igen vid halv 07:30 igen och somnade ungefär vid 09oo. Sen sov vi till kl 16oo då Annas mobil ringde. Sedan dess har jag käkat lite fiskpinnar och mos och kollat på film och klockan är nu efter 21:30 på kvällen. Såååå meningslös dag. Men imorgon kanske jag får ändra planerna och gå ner på stan några timmar. Kan alltid vara lärorikt, haha :P

Filmerna jag laddar ner är:
1. Twilight - New moon
2. Avatar
3. The number 23
4. Zombieland
5. Michael Jackson, this is it
6. Alvin och gänget
7. Alvin och gänget 2
8. The heartbreak kid
9. Sorority boy
10. Wild child
11. Hip Hip hora

Hoppas filmerna också är i bra kvailité så man slipper och få ont i ögonen när man kollar!
Twilight - New moon har redan laddats ner så det ska jag se senare ikväll i alla fall!

Ni får ha det bäst mina underbara vänner! Jag saknar och älskar er. Ni vet vilka ni är! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0