Regn inomhus? :S

Ååå vad denna morgon började bra alltså - NOT! Vaknde av ett konstigt ljud i morse vid halv 7 tiden. Jag gick upp och kollade var det var och visst f*n, det regnade inomhus :S Det droppade satan och det var inte lite heller. Tog en skål och ett par handdukar och la där. Vattnet var ju inte rent heller utan skitigt :S Gick så klart in i garderoben eller lilla utrymmet vi har där vi har extra säng, våra resväskor osv. Där hade det f*n också regnat in, eller snarare det regnade in. Hämtade ytterligare en handduk och la där. Gick och la mig igen och hörde att det regnade ner på golvet. Visst jo, fick lägga utterligare en handduk i skålern för att det inte skulle höras.

La mig igen och då ringde det på min mobil ang jobb, men kunde inte jobba idag för skulle iväg på ett möte kl 11oo. La mig ytterligare ännu en gång då det knackar på dörren. Det var Larseirik och en rörmockare eller rörlegare, vad det nu heter. Han tog bilder osv och Larseirik sa att ett rör hade gått sönder uppe hos dom. Men han trodde aldrig att det skulle läcka ner till oss, men det gjorde det. La mig efter det igen och somnade, vaknade 20 över 10 och skulle vara och prata med Lene kl 11oo. Fick snabba mig och hann faktikst dit till kl 11oo.

Ang pratandet med Lene idag kl 11oo, gick skit bra! Kommer nog få jobb där. De var så frönöjt med mei :)

Nu ska jag ta och äta lite frukost, för han inte det i morse.
Tjo hej, saknar er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0