Preicis duschat!

Sitter här halvnaken i soffan ;), haha! Har precis tagit en dusch så därför.
Det var riktigt skönt må ni tro :) Hade så ruskigt hår så var bara tvungen att hoppa in i dushen. Ska väll antagligen jobba imorgon också och då måste man se lite normal ut i huvudet, haha :P

Annars ikväll har jag tittat på film "The number 23", fast inte kollat klart. Hoppade in i duschen ist :P Sen har jag skickat iväg en så kallad MAT-lista eller vad man nu ska säga, till min morsa via mejlen. Min kära farsa och hans polare ska nämligen komma på besök någon gång nästa vecka så lika bra att passa på att skriva till morsan att de skulle ha med sig lite saker upp eftersom de ändå kör bil!


Hejsvejs nu ska jag göra annat! Puuuuussssssssssssssssssssss ♥


Brum Brum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0