Men iaf,

Fy f-n vilken dålig stil alltså! Fattar noll! J-vla idiot :@

Men iaf, min kväll har jag spenderat i min säng! Blev inget av med festandet ikväll så får väll ta det imorgon ist! Om jag är på humör, det vill säga!

Börjar få ont i halsen faktikst, men kanske inte så konstigt då Anna är sjuk nu IGEN. Hon hostar, snorar osv. Ja, ni vet vad jag snackar om! Så börjar faktikst känna mig j-vligt dålig må jag säga!

Tror jag ska lägga mig i sängen och försöka sova! Anna liger redan i sängen och försöker sova eftersom hon ska jobba imorgon. Fast igentligen tycker jag inte att hon ska det för hon mår verkligen inte bra pga förkylningen och allt det där. Stackare :/

Nu börjar mina ögon bli skit trötta och ska seriöst lägga mig nu!
Haaaaa deeee! Älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0