Jobb på hög nivå just nu

Jobb på hög nivå just nu och det känns riktigt skönt :) Jobbat mellan 9-16:30, helt okej tider! Varit ute en del idag och jag har även varit över med ett par stycke barn på ett annat dagis (ligger dock brevid varandra) på skoledag! Det var koseligt!

Håller just på att värmna lasagne i ugnen, men bara varit inne i en ynka kvart (jag som trodde tiden gick fortare) så den ska vara i ungnen en hel del till. Jag är såå hungrig! Jag vill spise mat nåååå ;P

Etterpå ska jag ta och springa en runda, måste börja träna igen! Sist var ju innan jul och kom igång riktigt bra men sen blev jag syk i 3 veckor, så var dock sjuk över julafton men inte för att det gjorde någonting men vill bara på peka det, haha :) Så ikväll blir det nya tag igen. Ta sitt f-ta arsle iväg och springa runt i 40 min! Det klarar jag dock aldrig, inte just nu då det är halt framförallt och sedan att det var ett tagsedan jag var ute och sprang. Men det ordnar sig :)


Haaaa deeeeeeeeeeeee bitches, Älskar er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0