Jobb idag!

Idag har jag varit och jobbat i barnehage. Började klockan 09oo så tog bussen strax innan halv och var framme si så dår kvart- 10 i 9. Då skulle jag leta upp vart stället låg och vet ni? Jgg tog och gick åt fel håll så jag frågade en kvinna om vägen och tur nog skulle hon till samma gata, fast hon jobbade dock inte i barnehaget:P

Det var skit kul idag iaf och haha, har typ skarttat hele dagen. Det är 2 danska och en norsk som jobbar där. De 2 danskarna bryter på dansk/norska så ibland fattade jag verkligen inte vad de sa och fasen vad kul vi hade åt det. Det blir nog fler skratt framöver, för det blir nog att jag kommer jobba där 1-3 dagar i uken. Good for me, haha :P

Vaknade vid halv 11 nu ikv och var skit varm. Har sovit några timmar nu ikv. Barnehage tar kål på en vett ni :P Haha nej skojade men var trött helt enkelt och somnade :) Så, vaken nu och uppdaterar bloggen lite. Ska strax gå ut en vända och få lite friskluft *host* :P Typ 18 minusgrader ute men jag tvingar mig ut, haha - NOT :P

Puss se ya soon, ska uppdatera lite strax med nyårsbilder:P Det ni ;)

Haaaaaa deeeeeeeeeeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0