Ja, jag är vaken!

Vaknade nyss av att Anna ringde och frågade om vi skulle dra till Ikea när hon hade slutat? Ja, det kan vi väll göra sa jag med min yrvakna röst, hehe :)
Sen ringde mamma på msn och vi snackade lite.

Senare ikväll kanske vi ska med Johanna och Emelie till några gutter och festa, men bara kanske! Anna jobbar nämligen imorgon (7:30 - 15:30) och jag har inte direkt några pengar till att köpa dricka :( Så vi får se hur det blir.
Det hade varit as najs att komma ut i byen lite igen om kvällarna men dessvärre spelar pengarna roll :/ F-n!

Men iaf, tror jag ska göra någon sorts frukost. Vi har ju en del att välja mellan, hehe :) Antingen blir det rostbröd med ost och oboý till det eller så ska jag göra havregröt. Har inte riktigt bestämmt mig ännu! Velar som alltid, hehe :)


Tjaooooo bitches, jag älskar er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0