I´m HOT

Jobbat idag och har varit gaaanska trött också :P Hade sjukt roligt på jobbet idag också förresten ;) Jag, Kim och Michael har ju bara så roligt ihop!
Fina arbetskollegor det där! De båda är från Danmark och ibland kan det vara lite svårt att höra vad de säger eftersom de är 2 st killar i 20 till 25 års åldern som pratar Norska fast med Danskt uttal eller va man säger:P Sen förstår jag ju inte all Norska heller så, men det grejar jag :P Ibland förstår vi inte varandra alls och då börjar alla bara skratta och så säger vi det på engelska ist, haha :) Våran nutida lösning på problemen :P

Slutade iaf halv 4, tog bussen hem och käkade lite sen var det dax att sticka iväg igen och möta Kim för att titta på ett rum som de har ledigt i deras kollektiv. Det var skit mysigt och trivdes redan med sällskapet den lilla stunden jag var där :) Vi får se hur det blir! Bestämmer inget ännu men det känns ändå som om det är lite kris nu på vissa saker!

Hur som helst, har jag fått fast jobb idag på ett barnehage (där Kim och Michael jobbar), fast bara 2 dagar i veckan (Onsdagar och Fredagar), men det bli lite pengar av det ändå. Fast ska söka fler jobb eftersom jag inte klarar mig på 9000 kr i månaden! Hyran kostar ju ändå en del :/ Så ska väll ta tag i den skiten imorgon, ja jag vet på en Lördag, men jag kanske hittar mitt jobb, haha :D, sen har jag lite andra ärrenden också att ordna med!

Ikväll är det ju Fredag och jag ska inte göra allt för mycket! Ska slappa, titta på tv, äta något gott och kanske, men bara kanske dra en sväng till Ikea (behöver nämligen en osthyvel eftersom min pappa köpte en ost på 2 kg, hahaha :P) Blir iaf att dra ner på stan och ta ut pengar för att betala hyran med idag!

Ska smygfota arbetskollegorna någon dag så lägger jag upp bilder på dom här :P Hahahah :) Ville också bara säga att jag faktikst varit glad idag när jag tänker på mitt jobb! Jag trivs bra som f-n, bara jag hade fått fler timmar där.
Men Kim ska åka utomlands i Mars så då jobbar jag för honom hela den veckan iaf :D Sen får man ju se ;)



Pusssss på er bitches. Haaaa deeeee! :P
Kollektiv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0