Hög nivå!

Så random Söndag det blev i Söndags alltså! Hahaha, skrattar jag bara tänker på det :P


Idag har det varit skön Tisdag! Inget jobb (fast hade dock velat jobba), sovit lite, käkat, varit på visning men den sket sig! Inget vi ville ha! Piii äcklig! Såg sjukt mycket finare ut på bilderna. Men det gör det flesta!

Ska iaf leta ny lägenhet. Skickade iväg ett mejl för en stund sedan. Hoppas, den var billig dessutom :P Jag får bara finna mig i detta att bo i Kollektiv. Vad ska man annars göra när en lägenhet kostar as mye? :S

Men iaf, imorgon blir det jobb! Ska bli sjukt kul att träffa kollegorna igen :P Jobbar till 08oo-15:30. Sen blogga, äta, hoppa in i duschen, göra sig i ordning, sen vidare till Johanna! Vi ska ha så sjuuuukt kul imorgon. Det lovar jag er att det kommer bli, haha :) Head Shoulders kneez and toez, på hög nivå!



Haaaaaa deeeeee! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0