Hjemme igjen!

Nu är jag hemma igen :) Ganska skönt faktiskt. Varit iväg i 3 timmar nu. Kom till pappis hotel, det jag bokade, och tog varsin öl där, sen vidare in på
("The broker, där Marcus jobbar och hälsade på och det var ett tag sedan man träffade honom nu. Men han kanske också ska hem om några månader för han har nog skaffat flicka i Sverige. Alla ska hem nu verkar det som, inget kul!)

Men iaf, ner mot stan (majurstuen) och in på restaurang Olivia! Tog pizza och en öl till det och det var verkligen skit gott rent ut sagt! Inte ätit pizza på över 2-3 månader eftersom här i Oslo kostar ju en pizza från 125 Nok till 198 Nok om inte mer. Men jag klämde hela pizzan (pappsi betalade) och är fortfarande mätt :) Det var en sådan tunn Italiensk pizza med mozzarella och tomat och basilika på!

Nu sitter jag här igen och ska ta och redigera lite bilder faktiskt. har fått lite dille på det nu men varför inte? Vad ska jag annars göra, haha? Jo jag kan ju alltid gå och lägga mig som jag faktiskt snart ska göra. Måste säga till mig själv på skarpen att lägga mig, annars blir det inget :P

Innan vi skildes åt med pappa så sa han att han hade ett kuvert till mig och brorsan. Undra vad det kan vara, pengar?? ;) Det hade inte suttit fel! Man behöver alltid pengar!

Tjo hejsan på dejsan. Se ya bitches! Älskar er alla! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0