Härlig helg med underbara vänner!

Igår var det fest. Jag och Honey förfestade lite, sen kom Johanna också. Drog sedan ut till Nexus då jag började känna att jag inte mådde så bra! Fick så ont i nacken osv. Men kanske inte så konstigt då jag är förkyld, feber typ och sådant! Illa :/ Så jag drog hem vid 02oo tiden iaf. Gick hem eftersom bussarna eller trikkarna inte går så sent, men det är inte så långt att gå från byen och hem :)

Sov till 16:30 idag eller något, då Johanna ringer och frågar om jag vill komma med dom och kolla på fotboll. Johanna och Gilsi då! Klart jag ville! Behöver komma ut lite varje dag och göra någonting.
Det var Manchester united mot Arsenal och såklart vinner united :P Hejja hejja, haha :)

Precis kommit hem iaf och ska ta och slappa nu framför tv:n. Ska bli Skönt! Imorgon är det jobb som gäller! Älskar att jobba om vardagarna och vara ledig på helgerna :P


Se ya bitches, älskar er, det vet ni! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack! Ja det var det minsann :)

2010-01-31 @ 23:43:17
URL: http://decemberlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0