God morgon på er allihopa....

Har ni sovit gott i nattes? Jag har sådär denna natten också :/ La mig kl 00:00 inattes och somnade nog ganska snabbt. Men Anna satt ändå uppe vid datn i sovrummet, precis som igår, men det gjorde inget heller eftersom jag ändå la mig kl 00:00. Har vaknat flera ggr under natten av att hon fortfarande satt vid datan. Vaknade även någon gång vid 05oo av att hon stängde av datorn osv. Men när mitt alarm ringde imorse innan kl 07oo så satt hon vid datan igen. Fattar inte, fast så brukade jag okså göra innan :P Så dömmer ingen :)

Vi gick upp och käkade frukost för jag var riktigt hungrig, Anna också för den delen. Hon gjorde äggröra till oss men först käkade jag en tallrik havregröt för att bli någerlunda mätt i några timmar framåt.

Som sagt nu sitter jag vid datan och bloggar som nu märker och är lite trött i ögonen nu känner jag men jag ska ikke sova under dagen eftersom jag ska jobba imorgon. Börjar kl 08oo-15:30.

Imorgon tror jag att min pappa och hans kompis kommer på besök, här i Olso då. De skulle köra idag på förmiddagen och sova över hos pappas kompis släkting i Göteborg! Sen imorgon (Onsdag) kör de vidare över gränsen till Norge. De är väll framme någon gång under eftermiddagen då jag även kommit hem från jobbet, förhoppningsvis ;)

Nu ska jag nog titta på en film eller kanske ta ich ladda ner någon ny?
Puss bitches, se ya! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0