Fy fasen för denna jobbdag, men jag får skylla mig själv, haha :P

Fy fasen vad jag hade ont i huvudet, trött och seg idag på jobbet!

Var hemma vid 04:30 imorse. La mig direkt i sängen och somnade väll! Alarmet ringde 07:30 imorse och jag var skit trött, seg och hade ont i huvudet! Men jag pallade mig iväg och var på jobbet vid 09oo. Jobbade mellan 09oo-16:30.

Har precis käkat iaf och har startat en maskin tvätt! Känner mig fortfarande jäkligt seg och definitift trött, så funderar på att lägga mig i soffan och slappa lite eller varför inte sova som det säkerligen ändå kommer sluta med :P Innan var jag sååå sugen på chips men nu har suget gått över. Men måste ändå sticka en vända till affären sen! Jobbigt Jobbigt!

Hade iaf aaaaas kul igår inne på Sika med mina fina vänner! Det måste vi gära om :P

Ciao bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0