En jäkla massa mat :P

Pappa och han spolare kom till Oslo vid 16:30 ikäll! Bad han köpa med sig lite mat men då menade jag inte hela bilen full :P Men tydligen tyckte han det, haha :)

Så nu är hela lägenheten fylld med mat och det känns ganska bra. Svensk mat! Det lär ha kostat en del. Säkerligen över 2000 kr! Min pappa är snäll! ♥

Jag bokade hotel till dom också, så snäll som jag är, fast de får ju stå för kostnaden själva, haha :P

Ska iaf iväg och käka nu vid 20oo, och det ska verkligen smaka bra eftersom jag bara ätit 2 bröshiver och en frukt idag och jobbade mellan 08oo-15:30!
Har varit full rulle hela dagen inprincip och kommer nog somna gott i natt eftersom jag bara sov 1.5 timme inatt för jag hade så mye i tankarna :/ Inget kul, men hoppas jag kan sova gott inatt. Men det tror jag, för jag börjar känna att mina ögon vill sova :P

Men ha de gött mina bitches så höres vi senare :P

Haaaa Deeeee :)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0