Vi tar det ETTEPÅ!

Sha Sha bloggen, haha :)

Som sagt var jag ju med Johanna igår och festade :) Var hemma hos henne vid 22:30, skulle bli tidigare men dessvärre blev det inte det. Hemma hos henne var det bara hon och Gilzi och jag och Johanna tog något att dricka när jag kom in :) Ringde till de där gutterna som vi skulle festa med och de sa vi skulle komma till deras fest istället (de var hos någon kompis), eftersom dom var ganska många! Jag menar, i Johannas lille 1:a på 8 kvadrat eller något får det minnsann inte plats. Det fula var att vi kollade upp vart den där festen var och det visade sig att den bara var snett över gatan:P Tur som var, för jag hade high hills på mig! ♥

Efter ett tag på festen skulle vi dra ut på stan och det blev det också :) Tog taxi ner och vet i fasen dock vem som payade, men någon gjorde tydligen det!
In på Nicole & Sun och sedan över till Livingroom, de 2 ställerna ligger vägg i vägg med varandra. Johanna ville vara på Livingroom och jag ville vara på Nicole. Så jag fick pendla mellan de 2 ställena och det gick bra :) Tack Johanna för du payade inträdet på Livingroom!

När allting stängde vid si så där klockan 03:30 så träffade jag Honey utanför. Hon hade också varit inne på Nicole och festat men vi hade ändå inte sets och Nocile är faktikst inte stort och det är alltid packat med folk.

Ja, vi gick hem från Nationaltheatret till Töjen i High hills och fatta jag hade super ont i mina fötter. Det är skit långt att gå, men vi gick. Det var jag, några gutter och några jenter. Väl hemma hos dom korkades det upp på nytt och det blev efterfest ;) Å, fy fasen vad de höll på att cepa på vägen hem alltså, men roligt var det :P Kom hem till mitt eget place nu vid klockan 13oo och har precis käka frukost!

Hade min kamera med mig igår men han bara ta 4 st bilder, sen dog batteriet. Typiskt :/ Men ska iaf lägga upp någon bild från igår :)

Nu ska jag publicera detta inlägg och plocka undan här i lägenheten. Kan säga att vår lägenhet är ganska ren om man gämför med Marcus och deras på Töjen. Fy f-n alltså. Märkte direkt att det bara var gutter som bodde där, haha :)

Men nog om det. Se ya, ha de, vi ses!
Puuuuuusssssssssssssssss på er alla där ute i kylan! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0