Oslo kärlek ♥

Hahahahha, jag fattar ingenting ;) Allt är så....så, helt galet här i Oslo! Me like! ;) ♥

Jag liker verkligen Oslo alltså. Galna utekvällar, galna polare ;), trevligt folk, goa kollegor på jobbet, härlig shoppingstad! Det bara kryllar av Svenskar överallt och det är ju kul det också :P


Johanna: Känt henne sen högstadiet då vi inte alltid kom överens men det gick. Hon bor här i Oslo och vi har börjat umgås igen och det är verkligen riktigt kul! Hon är så galen, på att dansa, hahaha ;) ♥

Timmie: Känt han sedan man var liten men inte direkt umgåts med honom. Han bor i Ivetofta eller ska man kalla det Norreskog, haha? :P Han får mig verkligen att skratta varje gång han öppnar munnen och det liker jag verkligen! Man kan definera honom som en ängel, iaf för mig! ♥

Honey: Hur trevlig och snäll brud som helst! Kommer från Sbg men inte umgåts med henne förrens man flyttade upp här. Vi har galna utekvällar ihop ;)

Izabella: Trevlig och snäll tjej det där. Har gett mig ett par goda råd jag aldrig glömmer. Härlig humor!

Alle: Rolig kille det där. Han är helt knäpp :P

Anna panna: Som ni vet så bor jag ju med min älskade barndomsvän Anna nu, men hon ska flytta hem till Sverige igen! Tydligen räckte dessa 3 månader för henne här i Oslo. Önskar hon kunde stannat längre! Ville bara säga till henne och till er att jag älskar henne sååå himmla mycket! Kommer sakna henne något så otroligt mycket. Hon är en stjärna! ☆ ♥

Har träffat en massa annat roligt folk som jag inte direkt känner så bra ännu, men det kommer jag göra :P Vet redan nu att de är hur goa personer som helst. Me like!


Till alla er underbara vänner där hemma, så ska ni veta hur mycket jag älskar er, saknar er och önskar ni var här med mig i Oslo! Skulle ni varit här nu skulle jag pussat er alla :P
Längtar efter att få träffa er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0