Det blev utgång igår trots allt :)

Nykter utgång igår. Jajemensan :P
Det blir det ändring på idag folks :P

Jag och Anna drog till Nicole igår vid 01:30 ungefär. Anna jobbade till 23:30, hem och fixa sig lite, välja kläder och GÅ ner med high hills till byen. Vid nationaltheatret för att vara exakt :) Det var liiiiite kallt! Dansade och hade det helt okej, med tanke på vi var nyktra till skillnad från våra polare, haha :P
När det slutade vid 03:30 ungeför, gick in till Emelie som jobbade natt och snackade lite. Stackars Emelie ;)

Sen dorg vi hem till oss, eller vi gick hem till oss rättaresagt. Kallt och alla skulle ju ha mat lite överallt. Men till slut blev det ändå att vi hamnade vid vårt kebabställe, eller vårt och vårt, det som ligger typ 2 min från där vi bor :D
Det var helt okej kebab :) De slaggade här på soffan, men hade roligt innan dess :)

Så helt okej Fredagskväll igår! Ikväll blir det ändring, för då ska vi dricka :P Fast vet ju inte ännu vart vi ska sen jobbar Anna också, men jag, Johanna och Honey jobbar inte. Så vi börjar kanske tidigare utan dom :P

Kommer kanske upp några fina bilder snart :P

Ha deeee, jag är trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0