Dagens rubrik är: APELSIN!

Vaknade för en stund sedan. Kollade på klockan och tyckte hon inte var men är 11oo, men tittade igen och minnsan var hon runt 13oo. Sov länge idag, men kanske inte så konstigt då vi la oss vid 05oo i morse. Men det är inte heller så konstigt då vi drack lite här hemme och hade besök som aldrig ville gå hem, hahaha skojade :)

Men är uppe nu iaf och har städat unden lite från igår och ska strax ta och göra någon god frukost! Anna sover ännu så jag får väll käka själv! Vill inte väcka henne då hon är lite krasslig ännu.

Idag ska jag inte göra så mycket förutom att skicka iväg ett mejl, snacka med Ramin om lägenheten, laga mat, planera lite hur den kommande veckan/månaden kommer se ut, räkna på min ekonomi osv.

Angående rubriken på detta inlägg "APELSIN", så kom jag faktikst inte på något bättre när jag satt här och skulle publicera inlägget :P


Pussss, haaaa deeee! Älskar och saknar er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0