Dagen i sig!

Vet inte redigt vad jag ska skriva mer än att jag har städat lite nu ikväll och kollat SATC typ hela eftermiddagen. Har varit skönt att bara slappat.

Imorgon kl 07oo ska jag möta upp Anna nere i stan för hon kommer med bussen då från Sverige. Hon kommer antagligen ha mycket pakning med sig så därför jag möter upp henne. Hon ringde faktiskt innan ikväll och frågade om jag ville och klart jag sa ja. Vem gör inte sådant för sina vänner?!

Sen efter det ska jag vidare till jobb, hoppas jag! Sen är det helg och då innebär det att det nog inte blir så mycket jobbande för min del. Men man vet aldrig.

Får också reda på imorgon, någon gång under dagen ifall jag kommer få något jobb eller inte :) Hoppas det går vägen! Wish me luck!

Nu ska jag fortsätta att kolla SATC, och kanske mumsa på något gott från skafferiet eller frysen :P
Puss ha de vänner, sköt om er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0