Coppy som bra den :P

3 frågor om förhållande
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nja, inte än iaf
Hur många har du varit kär i? Inte många
Är du kär just nu? - Nej

10 frågor om dig själv
Namn?
- Maya Linnéa Persson
När fyller du år? - 13 April
Några piercingar? - Ja. Öronen & navlen
Vad har du på dig just nu? - Underkläder, trumpor, svart linne & min gråa mysdress
Vilken årstid är bäst? - Sommar & Vinter eftersom jag gillar vintern då kan jag åka bräda, men sommaren är nog snäppet bättre :P 
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Ingen aning just nu
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Allt
Vad är du bra på? - Ingen aning, men det mesta brukar gå bra
Vem älskar du mest på denna jord? - Mig själv & Familjen såklart. Skulle man haft något självförtroende annars?
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Beror på vem man sover med

5 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig?
- Många som vet mycket om en men om jag ska välja någon så är det nog Anna
Vem är den roligaste av dina vänner? - Allihopa. De är helt sjukt galna hela högen, haha :P
Vem är snyggast av dina vänner? - Alla mina vänner är snyggast i mina ögon
Vem är mest partyprisse? - Förutom jag själv så måste jag nog säga Malin Ermstål, haha :P
Vem är den du helst har filmkväll med? - Mina underbara vänner

10 frågor om idag
Vad har du gjort?
- Sovit till kl 13oo, sen suttit vid datan och bloggat
Vad ska du göra nu? - Blogga klart
Har du gjort något dåligt idag? - Nej
Vad har du ätit idag? - En talrik flingor med mjölk
Har du duschat idag? - Nej, men igår kväll
Är du trött nu? - Lite smått
Vad händer imorgon? - Jobb hoppas jag på
Går du i skolan? - Nej
Har du varit i skolan idag? - Kolla på svaret ovanför så förstår du nog att svaret är detsamma ;)

Annat
Hur mår du just nu?
- Helt okej
Har du piercat dig? - Idag?
Är du hungrig nu? - Ja faktikst
Vad är klockan just nu? - 17:03
Vilka sidor på internet är du inne på just nu? - Min blogg & msn. Spotify räknas det också?

Telefon/Mobil
Vem ringde dig senast?
- Marcus
Vem ringde du senast? - Farkas
Vem sms:a till dig senast? - Ramin
Vem sms:a du till senast? - Ramin

Övrigt
Gillar du punk?
- Har faktikst ingen favorit
Har du sminkat dig idag? - Nej, slappedag idag

Musik
Lyssnar du på musik just nu? - Ja
Vilket är ditt favoritband? - Har alltid svårt att svara på den frågan
Vad gillar du för musik? - Rnb

Kläder
Har du fler än 4 linnen?
- Ja
Har du fler än 3 jeans? - Ja
Har du fler än 5 tröjor? - Ja

Smink och hår
Använder du mascara?
- Ja
Använder du wax? - Borde jag?
Använder du ögonskugga? - Oftast till fest
Använder du kajal? - Jepp
Använder du hårspray? - Yes
Använder du volymspray? - Nej
Använder du mousse? - Nix
Använder du deodorant? - Ja klart, vem vill gå runt och lukta som en gris, haha?
Använder du skinspray? - Nej
Använder du parfym? - Svaret är Ja
Använder du läppglans/läppstift? - Ibland läppglans men dagligen lypsyl
Använder du brunkräm? - Nej, faktikst inte
Använder du rouge? - Ja
Uppsatt hår eller hängande? - Oftast nersläppt. Uppsatt när jag tränar 
Plattar/lockar du håret varje dag? - Plattar det oftast varje dag
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Hahah, nej det gör jag inte! Men Målade faktiskt dom igår!

Kärlek
Är du kär just nu?
- Har jag inte redan svarat på den frågan?
Har du pussat någon idag? - Nej, inte ens mig själv ;)
Är du romantisk? - Kan vara
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej verkligen inte! Vem gör det?
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Å ja, klart! Många gånger.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Vet inte då jag inte tycker om någon just nu
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Ingen aning!
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej verkligen inte
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Ville göra det när jag var yngre men nu, ALDRIG!


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha sånna random, ointressanta frågor som man bara måste svara på ;D

bli inte förvånad om jag snor dom nån dag ;)

2010-01-26 @ 21:51:07
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0