Choklad!

Uuuuu, vad skönt det var sova nägra timmer på soffan. Vaknade igen vid 22oo, varit uppe nu ett tag! MEN, funderar starkt på att gå och lägga mig! Svinit trött faktiskt :/

Imorgon blir det jobb från 08:30-16oo. Ska ändå bli rätt skönt eftersom pengarna rullar in och man gör något på dagarna! Slutar ju inte så sent heller!

Det blev lite dålig uppdatering idag bitches eftersom jag jobbade och varit sååååå sjukt trött, haha :P Mig själv att skylla!

Nu ska jag titta färdigt på filmen som går på tv, eller nej den är slut redan nu!
Ni får sova så gott!

Pusss haaaa deeeee!

Förresten, min älskade vän Christoffer Skoog fyller 20 år idag! Masssaa GRATTISKRAMAR från mig till dej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0