Började med ett slappt 2010 år :)

Ååå gud, jag har inte bloggat sedan den 31/12-09. Känner mig usel :P Haha, nej men ärligt tala har jag inte orkat. Har varit så mycket i Sverige som jag var tvungen att ordna, besöka vänner, julklappsutdelning för mig, festa med mina underbara vänner osv. Ska se ifall jag kan lägga upp några nyårsbilder senare idag eller i morgon :)

Annrs har jag kommit hem (till Oslo) nu den 3 januari vid halv 11 på kvällen. Sen dessa dagarna har jag sovit länge och varit uppe länge om nätterna och såklart sökt jobb om dagarna. Såå duktig jag är :)

Har iaf precis käkat, inte för att jag var hungrig men var tvungen att få i mig lite mat med tanke på att jag bara ätit ungefär 2 knäckebröd dessa 2 dagarna sedan jag kom upp :) Ja, jag vet inte bra men har faktikst inte varit hungrig :)

Som sagt jag sökt jobb innan idag och 5 min efter att jag skickat iväg ett mejl kom det ett svar tillbaka att de gärna vill att jag ska provjobba imorgon mellan 09oo-16:30. Får se ifall jag ens hittar dit :S Men det gör jag nog!

Nu ska jag ta och installer en skiva som man fick till kameran (den nya jag köpte) och föra över bilderna. De kan vara intressanta att kolla på :)

Hej så länge :) Pussss ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0