Ärrenden på min lediga dag. Surt!

Ja, jag har lite ärrenden att göra och det känns väldigt surt eftersom jag inte sovit så mycket denna veckan + jag har jobbat varje dag! Men så är det ibland!

Idag eller nu senast klockan 09oo ska jag vara nere vid skatteetaten. Helst innan 09oo för annars kan det bli sådan där jätte lång kö som man inte orkar stå i!

Sen ska jag även kolla upp ett hotell, vart det ligger osv, ja ni fattar vad jag menar! Ska vara där 16:30 på ett möte.

Annars ska jag inte göra så mycket! Ska kanske söka något jobb till för jag kommer aldrig klara mig bara på denna lönen jag får nu, i framtiden! Lite surt men 2 stycken jobb här uppe i Norge (Oslo) är nästan nödvändigt!

Sitter förresten just nu och käkar risgröt och blåbärssoppa. Mumsigt! Tror jag ska ta lite till! Förresten igår också, jag gick och la mig så jag var i säng klockan 23oo. Det var riktigt skönt! Varför går man inte och lägger sig den tiden varje dag så man är utvilad istället för att sitta uppe när klockan är över 00:00?


Nej nu ska jag sticka iväg, eller rättare sagt publicera detta inlägg och sedan dra! Ha det bra mina sköna hönor :P Se ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0