21 Januari 2010

Jaha, vad säger ni idag? Själv säger jag inte så mycket förutom att jag är rasande arg :@ Ska man behöva söka ny lägenhet nu iaf? Vad är det med det Svenska folket nu för tiden? Trodde de flesta ville tjäna pengar? Flytta hemifrån osv? Men tydligen inte! F-n ingen kan ju bestämma sig heller :/ Det som är det sjukt tråkigt men sådant är ju livet tydligen! Inget jag kan göra åt!

Har precis spist lasagne iaf, som mami har gjort! Hennes lasagne är verkligen supergod! Me like ♥

Imorgon blir det jobba och hoppas att det händer något kul på kvällen istället bara för att sitta hemma och glo! Fast å andra sidan är det ju ganska bra eftersom jag inte har så mye pengar jag kan slösa, vet, det är sorjligt men ändå! Jobbar iaf från 09oo-16:30 imorgon! Det ska bli skönt. Slipper jag sitta i lägenheten hela dagen iaf och vara rastlös! Sjukt rastlös idag och så jäkla förbannad :/

Förresten också, brände mig på den där förbannade ugnen när jag skulle ta ut lasagnen :@ Ännu ett brännmärke :/


Haaaa deeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0