18:onde Januari 2010

Var super trött på jobbet idag med tanke på att jag bara hann sova 2 timmar innan Lene ringde och väckte mig och frågade om jag ville jobba. Klart sa jag, för vem tackar ner till jobb liksom? Inte jag iaf :)

Vid si så där 16oo idag blev jag skit trött, haha. Mina kollegor såg det på mig och undrade om jag hade festat i helgen? Rätt gissat! De bara skrattade åt mig och sa agtt det gör jag rätt i :P Fina kollegor det där, haha :)

Kvällen har varit lugn med film tittande. Mami ringde mig nyss så vi snackade lite. Lika så snackade jag lite med min syrra som inte brukar vara inne på msn så ofta men när hon är det, blir jag alltid lika glad! Älskar dej syrran ♥

Även snackat med en väldigt nära vän till mig ikväll! Snackar inte allt för ofta men när det väl blir, går luften ur mig! (saknar då vi kunde prata om allting, på nära håll ♥)

Ska jobba imorgon också och ikväll ska jag minsann ta och lägga mig i tid, om jag kan! Många tankar som snurrar runt i mitt huvud för tillfället!


Jag vill ha sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0